2012-01-06

Mys ;)

vilken jävla dag alltså!
somnar först runt 6 - halv7 vaknar igen halv 10 utav att Srinom klev upp med tvillingarna, och eftersom jag sov på soffan vaknade jag då! sen somnade jag om typ en halvtimme senare och vakna när mamma ringde 12 och då var de dags att ha en mys dag med Julia och Madde som bara är några månader, tycker det är så mysigt att få mysa med dom, nästan så man vill ha en bäbis själv när man har varit där ett tag. eller iaf tills dom börjar skrika vill man ha en ;D efter att jag hade varit hos min morbror var det dags att åka ut och övningsköra det gick nog rätt bra, vi lever iaf :) och efter de blev de en myskväll med först tjejerna och Rickard och sen vidare en stund upp till Wille och drygade med han :) vilket oxå var riktigt trevligt :)
men nu ska jag dra på ett avsnitt av sex and the city och försöka sova eftersom jag ska  upp tidigt i morgon och hjälpa mamma med att laga mat till hockey laget och hoppas på att jag får övningsköra lite mer i morgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar