2012-01-19

älskar att vara sjuk!

Jag älskar iaf att vara sjuk :) då får man pengar till pizza eftersom jag inte orkar laga mat :)
men kan lova att jag var slut genom att gå till pizzan och tillbaka och jag säger så här, de är ungefär som från Crille till pizzan ni som vet hur långt de är ;D
har varit skapligt feber fri idag, men allt snurrar runt så jag gick till och med in i väggen, kändes ju lite si så där! men det kan ju bara bli bättre, hoppas jag iaf :)
har kollat på criminal minds två dagar nu vilket betyder att nu när jag är ensam hemma så vågar jag inte släcka lampan i köket !! MÖRKRÄDD + att nån har stått utanför mitt fönster. det är läskigt !
men två säsonger criminal minds, en halv säsong oc och två dagar senare är det dags att säga att man blir nördig av att ligga hemma hela dagarna! så nu säger jag hej andra avenyn och gnatt internet, för nu ska jag sova och bli frisk så jag orkar gå på dopet på lördag! Natti !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar