2012-01-29

Dagens!!

När man äntligen somnar så sover jag bara nån timme sedan vaknar jag igen, somnar om och vaknar nån timme senare igen och har jag tur så sover jag efter de hela natten och vaknar senare på dagen och sover ytterligare några timmar mitt på dan, tröttsamt som fan, inne på tredje veckan som jag är borta från skolan, känns som jag har lite att ta igen när jag kommer tillbaka och inte nog med de, ska till vårdcentralen och göra fler tester i morgon vill nog inte veta vad jag har för fel.
Hände Isf lite roliga saker idag, satt vid köksbordet med mamma, syskonen och Hampus och pratade om hästar då vi kom fram till att jag ska rida på friluftsdagen med Alice och belinda säger " behöver du låna ett par ridbyxor?"( dok är belinda 6 år yngre än mig och ganska mycket mindre) då säger Hampus " du kan få låna mina ridbyxor" och alla brast ut i skratt trodde ärligt att jag skulle dö då, men jag överlevde ;D så nu säger jag gnatt världen och ha de gött :)

Och förresten så saknar jag min kompis "/ väldigt mycket !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar