2012-01-18

De va ett tag sen jag bloggade nu men det är för att jag har haft mycket att göra och för jag inte har något trådlöst internet i lägenheten, men kan berätta att jag har haft set sjukt kul :)i torsdags så kom lille bror hit och sov här :) och då blev de film och godis och även en promenad på donken :) sen på fredagen så följde han med mig till skolan och hade karaktär, vilket slutade med att han var med och låste in läraren på toaletten och smet in med oss i stora matsalen rätt lyckat ;D senare på dagen så åkte vi till Sundsvall gick runt lite på stan och köpte godis och mat :) blev 2 kg godis till oss den kvällen :) med godis och film åh ännu mera skratt blev det en riktigt lyckad kväll :) på lördagen så kom moster och hämtade oss och senare på kvällen blev det några riktiga trevliga timmar för mig nere hos crille, då vi fick mobba lilla Ida hela kvällen. En kväll med mycket skratt och god sömn efter en natt på Alice och simons soffa ;D på söndagen kom mammas gamla klasskompis och hälsade på sedan blev det en mycket känslosam hockey match där mamma fick skämmas ganska mycket över mig, men men, nu när man är tillbaka i härnösand åkte man på feber och är yr, inte många minuter man orkar hålla igång. Så när man la sig i sängen med värmekudden kände man att man verkligen saknar någon med kroppslig värme och jag saknar dig! Trodde ju att man kommit över de men de va ju inte så, jag är fortfarande kär!!! Så nu lägger jag mig och sover och tänker på dig :) men kan tyvärr inte nämna namn för vill inte ha skit snack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar