2011-10-23

lite som har hänt

20-10-11 Torsdag; haha jo, dagen  var ju rätt grym faktiskt Jpå förmiddagen blev de måla lite eftersom vi inte har så mycket att göra, så när vi var klar med det så blev det att ner i hytten så vi fick duscha och laga mina byxor, och efter lunch fick komma i land en sväng, de va riktigt skoj, för jag har alltid velat åka till Frankrike, synd bara att jag inte fick åka till paris, för de hade vare toppen haha,  efter att ha ätit godaste och dyraste pizzan i mitt liv så vart de en sväng till sjömans klubben, riktigt trevliga var dom i alla fall haha J när vi kom ombord igen efter en grym eftermiddag så blev det kolla på en film med lite popcorn och dricka nere i messen, kan de bli bättre ? nä!

21-10-11 Fredag; ja, finns inte så mycket att säga om fredagen mer än att vi lyckades jobba nästan hela dagen och fick se nå helt underbart coolt, lotsen kom med helikopter haha :D så jävla coolt kan jag ju säga, och dom va ju inte högt upp utan de va nästan precis så jag kunde ta på den, om jag inte var inne då ;) men ah COOLT, får lägga upp bilder på de med.

22-10-11 Lördag; blev måla lite gran på morgonen och eftermiddagen blev de ligga och lata sig med att plugga lite och kolla klart på resten av oth avsnitten kul, kul J inte så mycket som hände.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar