2012-02-03

Lång dag!!

För mig blev det idag att trotsa febern för en tripp till enångers skolan för att hälsa på lite lärare, synd att de bara var 2 kvar av dom som jobbade när jag gick där hmm. Efter att ha varit där i närmare en timme så blev de hem till mamma och ungås med henne, mormor och penny, de är en riktig härlig prick våran lilla penny :) när man ätit middag och "hoppat" men penny så blev de ner till pappa och kolla på film, dricka cola och äta chips och sist blev det en mysig kväll med Ida och Jennie :) och eftersom jag delar säng med min syster blir de nog inte mycket sova inatt eftersom hon inte kan ligga still och tar upp min halva av sängen... Snällt!
Så får jag sova i din säng ist? Men kom ihåg, du sover på golvet :)
Så nu ska jag försöka sova eftersom jag ska upp till mamma och göra bullar med penny sockerfria russin bullar ;) låter dock inte så jätte mumms ;) så natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar