2011-08-16

Till dig Alice från mig ;)

Efter ett par skit roliga dagar och nätter åker man från saknade Alice, nästan så de är tungt :P haha, sheet, de e fan jobbigt att träffa en människa nästan varje dag i två terminer och sen vara ifrån den i nästan 10 veckor :O. testa så får ni se.
har upptäckt under den här veckan att jag och Alice är lika galna båda två, fy fan, vi har inte gjort nå annat än att skrattat och haft tok för oss, som när vi va ute och åkte moppe satt jag och sjung hela vägen från Simon till Alice :P vilket är några mil och vi skrattade åt de hela tiden haha. A de har iaf varit en helt underbar helg :)
och Takida åh dead by april va helt underbara, fy fan, har nog aldrig haft så kul som jag hade då :)
men nu, sitter man helt ensam på tåget och bloggar, har seriöst inte mycket för mig alls, åka tåg är TRÅKIGT.
iaf själv :P
Alice den här är till dig :)
Nu kan du sitta och skratta och tänka på våra tokiga kvällar och sjunga åh skratta för dig själv som jag gör när jag skriver det här inlägget ;) haha. så jävla roligt :)

och så avslutades mitt inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar