2011-07-18

niceebaajs :D

shäänna bloggen ;D
känner att jag är duktig som bloggat två dagar i rad ;) 
kan ju säga att jag HATAR bussar iaf -.- 
lyckades ju missa första bussen till birsta  i morse vilket inte var så lyckat med tanke på att pappa skulle hämta mig där i morse, men de va ju faktiskt ganska tur att jag missa den ändå för då slapp jag vänta så fruktansvärt länge på pappa och Peder undertiden dom handlade :) 
har iaf haft två toppen dagar med Mimmi kunde inte ha vara skönare efter allt som gått snett :) 
men de va ju inte lika kul att vakna runt halv 6 i morse när Ken skulle upp och jobba :P tack tack :P
blev en hel del eva och adam i helgen oxå :P så tror jag ska dra några avsnitt nu oxå ;) 
känner mig riktigt nördig men det är roligt att titta på iaf :) 
men men nu är de ändå dags att försöka sova lite och hoppas på att syster inte startar massa musik :S
tänkte bjuda på lite bilder från i helgen så njut ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar